Diensten

Oplossingen voor debiteurenadministratie

Onze deskundige teamleden, in combinatie met onze bekroonde Omnidox-suite, bieden onze klanten de beste procesautomatisering in de sector.

Offerte aanvragen

Zeg maar dag tegen handmatige en tijdrovende taken en omarm de kracht van automatisering. Onze geavanceerde automatiseringsoplossing voor debiteuren is ontworpen om je financiële activiteiten te vereenvoudigen, de cashflow te optimaliseren en klanttevredenheid te verhogen. Ontdek de voordelen van onze oplossing en maak de sprong naar een efficiënter en gestroomlijnder debiteurenproces.

Voordelen van het automatiseren van de debiteurenadministratie

Door processen voor specifieke backoffice-functies te automatiseren en stroomlijnen, helpen wij klanten middelen vrij te maken en de operationele efficiëntie binnen hun organisatie te verhogen.

Verhoogde efficiëntie

Omnidox 5 kan repetitieve en handmatige taken binnen het debiteurenproces automatiseren, zoals gegevensinvoer, het genereren van facturen, het afletteren van betalingen, en rapportages.

Verbeterde nauwkeurigheid

OASIS Process Automation kan gegevens uit verschillende bronnen halen, informatie valideren en records nauwkeurig bijwerken. Verbeterde nauwkeurigheid in debiteurenprocessen helpt afwijkingen tot een minimum te beperken.

Transparantie van gegevensanalyse en inzichten

Effectieve automatisering van het debiteurenproces kan nuttige inzichten opleveren die kunnen helpen bij het optimaliseren van kredietvoorwaarden, het vaststellen van inningsprioriteiten en het verbeteren van het algemene debiteurenbeheer.

Bescherm je gegevens

Stelt kritieke bedrijfsinformatie veilig (maakt back-ups) die voorheen beperkt was tot één kopie. Beschermt je bedrijfskritische informatie

Ondersteunt werken op afstand

Omdat gegevens altijd en overal toegankelijk zijn, kunnen medewerkers op afstand werken zonder dat ze toegang hoeven te hebben tot fysieke bestanden of documenten.

Geautomatiseerde workflow

Met Omnidox kun je bestaande of nieuwe bedrijfsworkflows snel en eenvoudig opnieuw aanmaken of implementeren. Geen dure IT-middelen nodig

Debiteurenproces

Onze experts helpen je de juiste oplossing te vinden, ongeacht waar je je bevindt in je digitale transformatieproces.

 

Het debiteurenproces begint met het verzamelen van relevante informatie, waaronder klantgegevens, verkooporders en factuurgegevens.

Fysieke inzameling van informatie kan worden geregeld via fysieke post, ofwel een postbus, of via een geplande inzameling bij je kantoor of huidige opslagbedrijf.

De meest voorkomende opties voor het verzamelen van digitale informatie zijn SFTP, bestandsoverdracht en e-mail, maar we hebben meerdere opties beschikbaar. Daarnaast hebben we een bewezen integratie met veel toonaangevende bedrijfssystemen.

Fysieke documenten worden voorafgaand aan digitalisering voorbereid op basis van overeengekomen criteria.

Met behulp van onze hypermoderne scanapparatuur kunnen onze scanexperts elk type document digitaliseren tot de juiste kleurresolutie en het juiste formaat.

Om informatie en workflows te matchen en bij te werken wordt gebruikgemaakt van OCR-technologieën en het ophalen en indexeren van gegevens. Hierbij worden unieke identificatiecodes aan elke transactie of klant toegekend en wordt de informatie op een gestructureerde manier georganiseerd.

 

 

Fysieke documenten worden voorafgaand aan digitalisering voorbereid op basis van overeengekomen criteria.

Met behulp van onze hypermoderne scanapparatuur kunnen onze scanexperts elk type document digitaliseren tot de juiste kleurresolutie en het juiste formaat.

Om informatie en workflows te matchen en bij te werken wordt gebruikgemaakt van OCR-technologieën en het ophalen en indexeren van gegevens. Hierbij worden unieke identificatiecodes aan elke transactie of klant toegekend en wordt de informatie op een gestructureerde manier georganiseerd.

Zodra de debiteureninformatie naar de juiste bestemming is verzonden, moet deze veilig worden opgeslagen voor toekomstig gebruik. Deze stap omvat het onderhouden van een centrale opslagplaats of database waar alle relevante documenten worden opgeslagen, zoals facturen, betalingsoverzichten en de communicatiegeschiedenis met klanten.

Je digitale informatie wordt opgeslagen in onze streng beveiligde Omnidox-suite. Aangewezen beheerders kunnen personeel toegang verlenen via geautoriseerde gebruikersrechten.

Fysieke dossiers worden opgeslagen in de beveiligde regionale recordcenters van OASIS. Dozen en dossiers die moeten worden afgeleverd en opgehaald, worden vervoerd in bestelwagens met OASIS-kleuren die zijn uitgerust met GPS-tracking.

Omnidox 5, samen met onze hypermoderne scan- en gegevensvastleggingsplatforms, biedt onze klanten bedrijfsintelligente rapportage.

Informatie kan worden gebruikt om bedrijfsbeslissingen te onderbouwen en bedrijfsprocessen aan te sturen.

 

Op basis van wettelijke en nalevingsvereisten moet debiteureninformatie mogelijk na een bepaalde periode worden vernietigd. Dit omvat het veilig verwijderen van fysieke documenten of het verwijderen van digitale dossiers uit het systeem. Vernietigingsprocessen moeten voldoen aan de regelgeving omtrent gegevensprivacy om de bescherming van gevoelige klantinformatie te waarborgen.

Oplossing voor debiteurenadministratie

Onze meermaals bekroonde Omnidox Suite biedt zowel grote, gerenommeerde organisaties als kleine bedrijven toegang tot dezelfde toonaangevende technologie. Met beschikbare modules voor het automatiseren van bedrijfsprocessen.

Expertise en betrouwbaarheid

Met onze jarenlange ervaring in de sector begrijpen we de uitdagingen waar je voor staat. We hebben onze oplossing afgestemd op jouw specifieke behoeften.

Ons toegewijde team zorgt voor een soepel en probleemloos implementatieproces, zodat je bedrijfsactiviteiten zo min mogelijk worden verstoord.

Ons snel reagerende en deskundige ondersteuningsteam staat klaar om je bij elke stap te helpen. Tevredenheid en succes gegarandeerd!

Flexibiliteit en schaalbaarheid

Onze oplossing kan worden aangepast aan jouw unieke vereisten en groeit mee met je bedrijf, zodat toenemende transactievolumes kunnen worden verwerkt.

Geautomatiseerde factuurverwerking met Omnidox AP

Als aanvulling op onze oplossing voor de debiteurenadministratie.

Omnidox AP biedt één ‘gecentraliseerd’ overzicht van je facturen, zodat je deze online kunt beheren op een manier die minimale invoer vereist. Het is bewezen dat de oplossing de verwerkingskosten van leveranciersfacturen verlaagt, in sommige gevallen met meer dan 60%.

De beveiligingstools en protocollen van Omnidox AP geven beheerders meer controle en traceermogelijkheden. Beheerders kunnen gebruikerstoegang beperken, een volledig controletraject van activiteiten bekijken en autoriseringswachtrijen en automatiseringen aanmaken voor facturen die op het 1e of 2e niveau moeten worden goedgekeurd.

Onze prijzen voor digitale transformatie

Begin je reis naar een geautomatiseerde debiteurenadministratie

Neem vandaag nog contact met ons op als je wilt weten hoe OASIS je kan helpen bij je digitale transformatie.

Quote NL

Wat onze klanten zeggen over ons

Ik ben de afgelopen drie jaar door een aantal bedrijven benaderd om mijn interesse te wekken. Toen OASIS mij benaderde, gaf hun persoonlijke, vriendelijke en efficiënte aanpak de doorslag. Met name hun toezegging om de Box-it groep verder te laten groeien en te managen.

Box-it

In mijn beperkte ervaring met het verkopen van bedrijven en ondernemingen, was dit veruit de gemakkelijkste om uit te voeren. Deels omdat je geen massa's consultants had die elkaars werk dupliceerden, deels omdat je precies wist wat je wilde, maar vooral als er een kwestie was je Brian erbij betrok en het oploste voordat het een probleem werd. Vanuit mijn oogpunt was het beste van alles dat wanneer jullie het ergens over eens waren, jullie dezelfde kwestie niet opnieuw aan de orde stelden. Het was een genoegen zaken met jullie te doen.

Anglian Archives

Een bedrijf verkopen tijdens een pandemie was nooit de gemakkelijkste opgave, maar de professionele en transparante aanpak van OASIS heeft ervoor gezorgd dat alles zo soepel mogelijk is verlopen tijdens moeilijke tijden. Wij vertrouwen ons bedrijf van meer dan 40 jaar nu toe aan OASIS in de wetenschap dat het in goede handen zal zijn. Wij danken Matt en het team voor al het harde werk en wensen jullie het allerbeste voor de toekomst.

Simon Clarke , Directeur

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study