Diensten

Naleving van Regelgeving en de AVG

We helpen uw organisatie met de naleving van wettelijke en reglementaire vereisten

Vraag een offerte aan

We weten hoe belangrijk het is om zakelijke documenten en informatie te beschermen. We helpen uw informatiebeheer in goede banen te leiden door documenten veilig op te slaan en te zorgen dat u op elk gewenst moment eenvoudig toegang hebt tot uw bestanden.

Voordelen

Enkele voordelen die onze klanten ervaren.

Voorkom boetes

De AVG gaat gepaard met aanzienlijke boetes als regels niet worden nageleefd (de maximale boete is 4% van de jaaromzet of € 20 miljoen, afhankelijk van wat het hoogste is). Onze Readiness Suite kan onze klanten helpen bij het minimaliseren van deze boetes.

Wees voorbereid

De voorbereiding op een regelgevend mandaat kan overweldigend zijn. Onze Readiness Suite biedt ondersteuning, zodat u alles op tijd in orde hebt. We maken het u gemakkelijk met een handige online tool waarmee u bestaande privacymaatregelen en het huidige beveiligingsbeleid van uw bedrijf kan evalueren.

Voorkom stress

In het geval dat er een datalek heeft plaatsgevonden, leiden wij u snel en accuraat door het ingewikkelde meldingsproces.

Het Proces

U vult een vragenlijst in over uw bestuurlijke processen, procedures en beveiligingsmaatregelen.

Na het invullen van de vragenlijst wordt een geprioriteerd actieplan gegenereerd dat u kunt gebruiken om de eisen van de AVG wet te implementeren.

Wanneer de implementatie is afgerond, ontvangt u een certificaat van voltooiing en een keurmerk dat u op uw website kunt plaatsen.

Opties

Man loading boxes into van

Naleving van regelgeving en de AVG

Om gebruik te maken van onze diensten, om aanvullende informatie of een AVG brochure aan te vragen, of om met een teammember te praten, kunt u het onderstaande formulier invullen.

Wat onze klanten over ons zeggen

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Lees de case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study

De digitale overgang is heel soepel verlopen. De gebruikers zijn nu heel gelukkig dat ze alles terug kunnen vinden met een muisklik. De gebruikers kunnen de documenten en tekeningen nu met een muisklik benaderen 24/7 vanaf elke locatie.

Jack de Koning , Adviseur en projectmanager/ De Koning Informatisering

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

Naleving van Regelgeving en de AVG FAQ's

Bij OASIS staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dat uit zich onder meer in onze certificaten. Deze certificaten laten niet alleen zien dat OASIS zich maximaal inspant voor haar klanten, maar getuigen er ook van dat OASIS continu bezig is om zichzelf en haar procedures te verbeteren.

OASIS is onder meer ISO-9001 gecertificeerd. Gekoppeld aan deze certificering voert OASIS voortdurend projecten uit om de kwaliteit van haar dienstverlening verder te blijven verbeteren.

Lees hier meer over de certificeringen van OASIS.

Uitsluitend geautoriseerde teammembers van OASIS hebben toegang tot de bewaarplaats van de archieven. Zij hebben een verklaring omtrent gedrag (VOG), een strikte geheimhoudingsplicht en een getekende geheimhoudingsverklaring afgegeven, waarmee vertrouwelijkheid optimaal gewaarborgd is.

OASIS is een professionele organisatie waar teammembers centraal staan. Deskundigheid, specialistische kennis en expertise zijn van groot belang voor de kwaliteit van onze dienstverlening.

OASIS staat voor veiligheid

Onze klanten en collega’s associëren OASIS met veiligheid. Deze positie is een uitstekende stimulans om ervoor te zorgen dat onze organisatie voorloper blijft als het gaat om veilig werken.

OASIS biedt haar teammembers een veilige en vertrouwde werkomgeving. Dat heeft ervoor gezorgd dat OASIS een sterk team van professionals in dienst heeft die goed op elkaar zijn ingewerkt met gemiddeld langdurige dienstverbanden. De teammembers van OASIS zijn gespecialiseerd in hun vak en worden voortdurend opgeleid in de nieuwste technieken die van belang zijn in hun vakgebied.

Ontvang een vrijblijvende offerte

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen over onze oplossingen op het gebied van regelgeving en naleving.

Offerte aanvragen