Sector

Overheid

Wij bieden onze klanten uit de overheid en publieke sector toegang tot toonaangevende informatiebeheer processen en technologieën.

Vraag een offerte aan

We helpen onze klanten in de publieke sector

Te beschermen tegen onbevoegde toegang tot documenten

Met betrouwbaar integraal informatiebeheer

Met vooruitstrevende processen voor informatiebeheer

Met kosteneffectieve archiefopslag

Hoe we helpen

Wij beschikken over een uitgebreide reeks oplossingen ter ondersteuning van onze klanten die werkzaam zijn in de publieke sector. Deze bestaan uit digitaal informatiebeheer, beheer van fysieke dossiers alsmede gecombineerde opties en vertrouwelijke vernietiging.

Intelligente oplossingen leveren

Samenwerken met overheidsinstanties om kosten te besparen en de efficiëntie te verbeteren.

Nu overheidsbudgetten teruglopen wordt het voor overheidsinstanties steeds belangrijker hun archief- en informatiebeheer zo kostenbewust en efficiënt mogelijk te organiseren. OASIS heeft bewezen ervaring met het leveren van archief- en informatiebeheer programma’s aan overheidsinstanties om aan deze behoeften te voldoen. OASIS biedt deze instanties uitgebreide archief- en informatiebeheer diensten om kosten te besparen en efficiëntie te verbeteren. Voorbeelden van dit soort diensten zijn archiefbeheer, mediaopslag, veilige archiefvernietiging en digitale oplossingen.

Gecontroleerd beheer voor het bewaren en vernietigen van gegevens

Overheidsinstanties krijgen meer controle door het bijhouden en tijdig vernietigen van dossiers.

OASIS helpt de publieke sector om de informatiehuishouding onder controle te krijgen door in te spelen op de aanwezige behoeften op het gebied van informatiebeheer. OASIS biedt programma’s op maat voor archiefbeheer en vertrouwelijke vernietiging. Vanuit de overheid beheerde opslagcentra en diensten voor archiefbeheer worden hierdoor overbodig, wat een aanzienlijke kostenbesparing kan opleveren.

Verbeterde consistentie en efficiëntie

Flexibele en betrouwbare programma’s voor het ophalen, afleveren en vernietigen van documenten.

Intern beheerde systemen voor het bewaren, opzoeken en vernietigen van dossiers zijn niet altijd even effectief gebleken: ze zijn inconsistent en het opzoeken van gegevens is vaak tijdrovend. OASIS biedt overheidsinstanties snelle, bewezen effectieve en betrouwbare processen en archief- en informatiebeheer oplossingen. Hiermee kan bedrijfsinformatie gemakkelijk en efficiënt worden geïndexeerd, georganiseerd en ingezien.

Wat onze klanten zeggen

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Lees de case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraag om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

Vraag snel een offerte aan

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen.

Offerte aanvragen