Diensten

Cloudopslag & Bedrijfs-continuïteit

We begrijpen de druk op bedrijven om een goed noodherstelplan te implementeren.

Vraag een offerte aan

Met onze Cloudopslag & Bedrijfscontinuïteit dienst zijn klanten ervan verzekerd dat ze aan hun zorgplicht voldoen ten opzichte van hun klantdata.

Voordelen

De Cloudopslag & Bedrijfscontinuïteit dienst van de OASIS Group biedt onze klanten meerdere voordelen. OASIS helpt u met al uw informatiemanagement vraagstukken.

Snel herstel in geval van nood

Er worden continu back-ups gemaakt, zodat gegevens bij uitval binnen 5 minuten kunnen worden hersteld.

Overzichtelijke en voorspelbare kosten

U krijgt grip op uw begroting met onze overzichtelijke prijsopbouw en verminderde kosten voor hardware en randapparatuur.

IT-personeel houdt tijd over

Met onze dienst wordt handmatig ingrijpen overbodig en houdt uw IT-personeel tijd over voor belangrijkere zaken.

Toekomstbestendige opslag

Door fysieke media op te slaan in een onafhankelijke cloud, hoeft u niet langer te vertrouwen op technologieën die mogelijk verouderd raken.

Bescherming tegen ransomware-aanvallen

Naar schatting kan slechts 4% van de bedrijven adequaat reageren op aanvallen door ransomware. Met onze dienst hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de beveiliging van uw gegevens en die van uw klanten.

Schaalbaarheid

Gebruikers van onze dienst profiteren van de schaalbaarheid en flexibiliteit van cloudopslag. Men kan naar wens grote of juist kleine hoeveelheden gegevens opslaan.

Proces

Onze deskundige teammembers streven er actief naar om u de best mogelijke oplossing te bieden, afgestemd op uw individuele eisen. Hieronder ziet u het proces dat u doorloopt wanneer u samenwerkt met OASIS Group.

Een lid van ons bedrijfscontinuïteitsteam maakt een analyse van uw bestaande backup oplossing en IT infrastructuur. U kunt ook een korte vragenlijst invullen, waarna een bedrijfscontinuïteitsexpert u helpt bij het vinden van de best mogelijke oplossing voor uw cloudopslag en bedrijfscontinuïteit. .

Een bedrijfscontinuïteitsexpert ontwikkelt samen met uw organisatie een sterke, schaalbare, responsieve en op maat gemaakte oplossing voor back-ups en bedrijfscontinuïteit.

Een lid van het bedrijfscontinuïteitsteam zorgt er samen met u voor dat het nieuwe systeem voor backups in de cloud en bedrijfscontinuïteit naadloos wordt afgestemd op uw bestaande workflow. Uw organisatie beschikt nu over een overzichtelijke, geautomatiseerde en veilige methode om backups te maken.

Als onderdeel van onze Cloudopslag en Bedrijfscontinuïteit dienst ontvangt u regelmatig rapportages en profiteert u van onze proactieve service en onderhoud. Vragen kunnen vierentwintig uur per dag telefonisch en via e-mail worden gesteld aan ervaren en goed opgeleide technici.

Opties

Of u nu een on-site, off-site of hybride oplossing nodig hebt, onze experts kunnen u helpen met onze dienst op maat die voor uw bedrijf werkt.

On-site

Draai virtuele machines direct op onze apparaten, waardoor het voor uw organisatie eenvoudiger wordt om scenario’s te herstellen. Deze uitgebreide, feature-rijke oplossing biedt de snelst mogelijke back-up en restauratie.

Off-site

Met onze Off-site Cloud virtualisatie optie kunt u genieten van de schaalbaarheid die het gebruik van SaaS (Software as a Service) biedt, terwijl u de initiële infrastructuurkosten vermijdt.

Hybride

Onze hybride cloudopslag met traditionele back-upservice biedt u de voordelen van beide systemen. De betrouwbaarheid, veiligheid en kosteneffectiviteit van traditionele back-up met de snelheid en flexibiliteit van de cloud.

Wat onze klanten zeggen over ons

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Lees de case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraagt om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

De digitale overgang is heel soepel verlopen. De gebruikers zijn nu heel gelukkig dat ze alles terug kunnen vinden met een muisklik. De gebruikers kunnen de documenten en tekeningen nu met een muisklik benaderen 24/7 vanaf elke locatie.

Jack de Koning , Adviseur en projectmanager/ De Koning Informatisering

Lees de case study

Ontvang een vrijblijvende offerte

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen.

Offerte aanvragen