Sector

Juridisch

Betrouwbare diensten op het gebied van informatiebeheer, ter ondersteuning van uw bedrijf.

Vraag een offerte aan

We helpen onze klanten in de juridische sector

Te voldoen aan wettelijke vereisten

Met informatie- en kostenbeheersing

Met toegang tot belangrijke gegevens waar en wanneer ze nodig zijn

Hun klanten 24/7 te ondersteunen

Hoe we helpen

Wij beschikken over een uitgebreide reeks oplossingen op maat ter ondersteuning van onze klanten die werkzaam zijn in de juridische sector. Deze bestaan uit digitaal informatiebeheer, beheer van fysieke dossiers alsmede gecombineerde opties.

Veilig dossiers ophalen

Programma’s op maat om de kosten voor archiefbeheer te verlagen.

Voor advocatenkantoren is het een uitdaging om de kosten voor archiefbeheer zo laag mogelijk te houden en de hoeveelheid opgeslagen dossiers te beperken. OASIS helpt advocatenkantoren bij een praktische invulling van hun beleid voor archiefbeheer en archiefvernietiging met programma’s op maat die de efficiëntie verhogen en de kosten binnen de perken houden.

Opslagkosten beheersen in de juridische sector

Betrouwbare en eenvoudig toegankelijke oplossingen voor archief- en informatiebeheer.

OASIS begrijpt dat het voor advocatenkantoren belangrijk is om klantendossiers op een veilige en betrouwbare manier op te vragen bij hun informatiebeheerder. Dat is nodig om in juridische kwesties snel te kunnen reageren. OASIS levert flexibele en betrouwbare oplossingen voor archief- en informatiebeheer, zodat uw partners en medewerkers precies kunnen vinden wat ze zoeken en zelfs de meest gecompliceerde informatie snel kunnen aanleveren.

Professionele klantenzorg

Klantgerichte service gecombineerd met geavanceerde faciliteiten en technologie.

OASIS is een allround dienstverlener die archiefbeheer, informatieopslag in een veilige mediakluis en digitalisering van dossiers en de vertrouwelijke vernietiging ervan aanbied. De specialisten van OASIS zijn opgeleid om professionele service te leveren en complete oplossingen te vinden voor al uw behoeften op het gebied van archief- en informatiebeheer.

Wat onze klanten zeggen

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Lees de case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraag om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

Vraag snel een offerte aan

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen.

Offerte aanvragen