Diensten
Catalogiseren en indexeren
Dankzij onze nauwkeurige catalogiserings- en indexeringsservice kun je je dossiers snel en efficiënt terugvinden.
Onze deskundige teamleden bieden onze klanten toonaangevende automatisering van bedrijfsprocessen. De voordelen: je bedrijfsvoering wordt gestroomlijnd, er wordt meer kantoorruimte en kostbare tijd vrijgemaakt, het wordt gemakkelijker om te voldoen aan regelgeving, en bovenal zorgt het voor kostenbesparing.
Voordelen van catalogiseren en indexeren
OASIS biedt vele flexibele en betaalbare oplossingen voor digitalisering en geautomatiseerde gegevensextractie die passen bij de behoeften van je organisatie.
Ondersteunt werken op afstand
Omdat gegevens altijd en overal toegankelijk zijn, kunnen medewerkers op afstand werken zonder dat ze toegang hoeven te hebben tot fysieke bestanden of documenten.
Bescherm je gegevens
Stelt kritieke bedrijfsinformatie veilig (maakt back-ups) die voorheen beperkt was tot één kopie. Beschermt je bedrijfskritische informatie
Veilig scannen van documenten
Wat het verzoek ook is, wij kunnen je bestanden veilig digitaliseren. Met onze geavanceerde scansoftware kunnen we grote of kleine hoeveelheden papieren documenten digitaal vastleggen.
Catalogiseren en indexeren
Bij OASIS zijn we ons ervan bewust dat er risico’s verbonden zijn aan het niet kunnen (terug)vinden van gegevens en informatie. Daarom bieden we een uitgebreide oplossing voor het catalogiseren en indexeren van je bestanden en documenten. Neem vandaag nog contact met ons op voor een gesprek met een van onze teamleden.
Catalogiseren
Bij OASIS bieden we oplossingen voor het catalogiseren van archieven door een archiefdossier toe te voegen aan een catalogus en de beschrijving en classificatie van het dossier vast te leggen. Dit proces helpt organisaties bij het identificeren en gemakkelijk toegankelijk maken van specifieke dossiers wanneer dat nodig is.
Indexeren
De volgende stap na het catalogiseren is het indexeren van je dossiers en gegevens. Er zijn een aantal gedetailleerde manieren en niveaus van archivering die OASIS je kan bieden op basis van je bedrijfsvereisten. Sectoren zoals de medische, juridische, boekhoudkundige en verzekeringssector werken met individuele bestanden en daarom is het duidelijk dat indexering op bestandsniveau nodig is. Voor de meeste andere organisaties die voornamelijk algemene bedrijfs- en operationele documentatie genereren, is indexering op doosniveau waarschijnlijk voldoende.
Catalogiseren en indexeren FAQs
De mediakluis van OASIS staat 24 uur per dag onder toezicht van videobewaking. OASIS maakt gebruik van de meest strikte beveiligingsmaatregelen zoals het intoetsen van een toegangscode en biometrische vingerafdrukscanners.
Ja. De teammembers van OASIS die met de mediakluis werken, zijn speciaal opgeleid om de juiste procedures te volgen bij het hanteren en vervoeren van vertrouwelijke media.
Als u gebruik maakt van de mediakluis van OASIS, kunt u erop vertrouwen dat uw kostbare informatie ook bij technische problemen of natuurrampen beschermd is en hersteld kan worden. De back-up tape rotatie service zorgt er bovendien voor dat uw gegevens regelmatig worden bijgewerkt.
OASIS gebruikt barcodes om alle media die in de mediakluis worden opgeslagen te organiseren en traceren. Via het OASIS online informatie management systeem kunt u online uw extern opgeslagen media beheren, diensten aanvragen of rapporten aanmaken.
U hebt 24 uur per dag toegang tot uw media. Noodverzending van uw gegevens is mogelijk.
Vraag snel een offerte aan voor catalogiseren en indexeren
Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen over onze oplossingen voor catalogiseren en indexeren