Sector

Midden- en kleinbedrijf

Onze oplossingen zijn allemaal schaalbaar, wat betekent dat ze meegroeien met de ontwikkeling en uitbreiding van uw bedrijf.

Vraag een offerte aan

We helpen onze klanten in het midden- en kleinbedrijf

Om de productiviteit te maximaliseren

Gebruik van kantoorruimte te optimaliseren

Te voldoen aan regelgeving

Toegang tot bedrijfskritische gegevens 24/7

Hoe we helpen

Wij beschikken over een uitgebreide reeks betaalbare oplossingen op maat ter ondersteuning van onze klanten die werkzaam zijn in het midden- en kleinbedrijf. Deze bestaan uit digitaal informatiebeheer, beheer van fysieke dossiers alsmede gecombineerde opties.

Concentreer u op het succes van uw onderneming

Maakt u gebruik van de diensten van OASIS, dan zorgen onze deskundige teammembers voor een oplossing op maat voor uw informatiebeheer.

OASIS weet dat het tijd en energie kost om van een kleine onderneming een succes te maken en dat informatiebeheer daarbij vaak geen hoge prioriteit heeft. Omdat OASIS zich er dagelijks mee bezig houdt, weet zij waar ze over praat. De medewerkers van OASIS stellen voor u een compleet programma voor informatiebeheer samen, zodat u zich kunt concentreren op waar het echt om gaat: het succesvol leiden van uw onderneming.

Minder verschillende aanbieders nodig

OASIS biedt u één complete oplossing voor al uw eisen op het gebied van informatiebeheer.

Kiest u voor OASIS dan hoeft u geen zaken meer te doen met verschillende informatiebeheerders. De diensten van OASIS zijn erop gericht om u gedurende de hele levenscyclus van uw dossiers te ondersteunen: vanaf het moment dat ze worden gecreëerd tot het moment waarop ze worden vernietigd.

Kostenbesparende oplossingen

OASIS doet er alles aan om klanten betaalbare oplossingen te bieden voor het beheren van hun informatie.

Vooral voor kleine ondernemingen zijn de kosten een belangrijke overweging. OASIS begrijpt dat u uw geld zo goed mogelijk wilt besteden om succesvol te zijn. De teammembers van OASIS helpen u manieren te vinden om uw totale kosten voor informatiebeheer zo laag mogelijk te houden.

Wat onze klanten zeggen

Samen hebben wij een groot digitaliseringsproject gedaan met een positief resultaat!

Hetty Snijders , Teammanager Logistiek FB

Lees de case study

We hebben een goede samenwerking waarbij OASIS goed heeft geluisterd naar de wensen van de opdrachtgever. OASIS neemt verantwoordelijkheid en is een complexe uitdaging aangegaan. OASIS brengt het project tot een goed einde. Daar staan ze ook voor in, al kost het hun meer. Zij gaan voor een optimaal resultaat en hebben er een tevreden klant bij.

Martin Jochems , Informatieadviseur / Gemeentearchivaris voor Gemeente Apeldoorn

Lees de case study

OASIS is een betrouwbare partner voor archiefdigitalisering bij Viveste gebleken. Afspraken zijn helder en no-nonsense. Er wordt duidelijk gerapporteerd over voortgang en (on)verwachte situatiewijzigingen. Viveste heeft gekozen voor totale uitbesteding inclusief ophalen, schonen, indelen, scannen, overdragen. Met de komst van het digitale archief hopen we op korte termijn nog meer informatie en inzicht te kunnen ontsluiten naar ons (toekomstige)huurders en samenwerkingspartners.

Ton Könings , Programmamanager Proces en ICT Optimalisatie

Lees de case study

Dankzij de inzet en ondersteuning van OASIS is het digitaliseren van de papieren dossiers heel goed verlopen. Hierdoor is de patiëntenzorg niet belemmerd. Voor alle vragen was OASIS beschikbaar met een goed resultaat tot gevolg.

Marjan Duiven , Operationeel Leidinggevende polikliniek oogheelkunde Meppel

Lees de case study

Werken met externe ketenpartners vraag om inzicht in informatie. Hiervoor moesten cliëntendossiers digitaal beschikbaar zijn. Daarnaast is het thuiswerken sterk toegenomen. De coronacrisis heeft het thuiswerken extra versneld.

Marcel Duffhuis , Projectleider Digitalisering

Lees de case study

Vraag snel een offerte aan

Gebruik het onderstaande formulier om meer informatie aan te vragen.

Offerte aanvragen